søndag den 21. september 2014

Find ord Quiz

Kære læsere

Som i nok har lagt mærke til, lægger jeg ikke så tit som tidligere nye indslag ud på bloggen. Det er ikke af ugidelighed ;-), men fordi jeg har meget travlt med de andre aktiviteter, jeg også arbejder med, nemlig foreningen GENKLANGE, som jeg er formand for. GENKLANGE arrangerer klassiske koncerter og workshops for børn hver måned, men der sker hele tiden nye tiltag, som jeg nok skal løfte sløret for, når tid er.

Men... så tit, jeg har mulighed for det, vil jeg selvfølgelig lægge noget ud her på bloggen, så børn og voksne hele tiden har noget at lege med omkring den klassiske musik. Denne gang har jeg valgt at lave en find-ord-quiz til jer á
la den, der ligger andetsteds på bloggen, men selvfølgelig i en ny udgave. Quizzen er mest for børn, der kan stave, for det handler jo om at finde skjulte ord i en stor firkant af bogstaver. Men for de meget entusiastiske og for de børn, der er gode med bogstaver, kan den nok også godt løses - sammen med en voksen, selvfølgelig :-).

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar