tirsdag den 6. maj 2014

Find musikordene

Så er det igen tid til et lille indslag her på bloggen :-). Denne gang har jeg lavet en find ordene - kryds og tværs. Det er den gammel kendte leg med at finde ord, der er skjult i et stort bogstavfelt. Jeg har dog bare lavet den med lette musikord og på denne måde, kan de børn, der er begyndt at skrive og læse, lege en sjov leg og samtidigt opfriske bevidstheden omkring musik og musikinstrumenter. Jeg håber i synes om den og skulle der være brug for løsningen, så sender jeg den naturligvis gerne ud til jer ;-).

Jeg vil også opfordre alle mine læsere til at komme med forslag, idéer og eller ønsker til fremtidige indlæg. Der er allerede flere der har "bestilt" forskellige genrer og det er jo skønt, hvis jeg kan imødekomme de interesserer, som i hver især skulle have.

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar