torsdag den 12. juni 2014

Sjov med tal og musik

Denne gang har jeg valgt at vise jer en lille sød tegneopgave til de børn, der har lært at tælle lidt - nærmere bestemt til 34 :-). Det er den kendte idé med at forbinde tallene med en streg og til sidst danner stregerne så et billede.

Jeg kan huske, at jeg selv som barn var meget glad for disse slags tegninger og selvom jeg måske godt kunne se, hvad billedet skulle blive til, så var det at forbinde tallene alligevel sjovt. Jeg blev samtidigt også stolt af, at jeg faktisk kunne klare opgaven og se resultatet med det samme.

Så jeg håber, i får en hyggelig stund med opgaven.

Som tidligere sagt, vil jeg rigtig gerne modtage ønsker fra jer angående typer af aktiviteter, så hvis der er noget i gerne vil have mere af, så skriv endeligt til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar