tirsdag den 7. februar 2017

Find trompetens mundstykke

Musik leg
Downloades her!
Denne dag, hvor sneen så småt er begyndt at falde på den kolde jord, vil jeg berige Jer alle med en lille leg fra GENKLANGE :-).

Den minder om en leg, jeg har lavet tidligere her på bloggen, der hed "Find violinens bue", men nu handler det så bare om at finde trompetens mundstykke (det lille stykke, der sidder for enden af trompeten, hvori trompetisten blæser ind i).

Så fat en blyant eller lignende og tegn Jer igennem billederne af instrumenterne - men KUN igennem de instrumenter, som man blæser/ puster ind i. IKKE nogle af de andre - så kommer I bare på vildspor :-)

Tilsidst skulle I gerne nå til smiley'en, hvor mundstykket er. Jeg håber, jeg har fået lavet den korrekt, ellers må i lige sige til - jeg blev vist lidt billed-blind tilsidst.

God fornøjelse og rigtig god vinterferie, når I når dertil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar