torsdag den 31. august 2017

Farvelæg efter instrumenter

Kan downloades her!
Jeg har i dag lavet endnu en af mine "Farvelæg efter instrumenter" - tegninger og selvom jeg ikke er den store tegner, så synes jeg, at den er blevet okay. Det er jo ret enkelt og jeg håber I får ligeså meget hygge med den, som vi har haft herhjemme. Det er i hvert fald en oplagt mulighed for at lægge dagens travlhed fra sig og fokusere på den hyggelige stund med børnene. Undervejs kan I også tale om de forskellige instrumenter og om, hvordan man spiller på dem.

Som I måske har bemærket, er de opgaver, jeg lægger ud på bloggen nu til salg via hjemmesiden. Jeg håber på Jeres forståelse for, at opgaverne ikke er gratis længere - jeg synes dog, de er meget billige (6,95 for denne opgave). Jeg fortsætter med at lægge gratis ting op i form af filmklip, historier, anmeldelser og andet godt.

Hvis I vil være sikre på, fortsat at kunne downloade opgaver gratis, så er der mulighed for at melde sig ind i GENKLANGE. Se mere her!

God fornøjelse :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar