tirsdag den 26. august 2014

Mal efter musikinstrumenter

Så har jeg lavet endnu en lille tegning, hvor børnene kan hygge sig med at farvelægge felterne efter instrumenter. Jeg synes denne slags tegninger er en rigtig god måde for børnene at få de forskellige instrumenter ind i deres daglige bevidsthed på en naturlig måde. Og så er det også en god mulighed for forældrene at tale med børnene om, hvordan instrumenter lyder, ser ud osv.

Downloads her!

Jeg havde lagt tegningen på vores sofabord og i morges løb min datter på 4 år glad hen til den og beordrede mig til at finde hendes farver frem så vi kunne begynde at male :-) - og så har vi farvelagt hele morgenen. Meget hyggeligt.

Jeg håber I
hygger jer ligeså meget med tegningen sammen med Jeres børn eller børnebørn.

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar